X

Positiivisuuden posteljooni

Ongelmani kuunneltiin ja sain avun

Tänään huomasin, että viikon vanhoissa farkuissa oli takatasku saumasta revennyt. Pistäydyin ohikulkiessa kyseisen vaateliikeketjun myymälään ja näytin takataskua myyjälle. Kerroin totuudenmukaisesti että, en tiedä olenko itse aiheuttanut sen, mutta kysympä kuitenkin mitä asialle vois tehdä. Myyjä kertoi, että voivat ommella taskun sauman uudestaan, mutta jollen tuo housuja parin päivän sisällä, niin korjausaika venyy. Ihan heittämällä kysyin, voisko sen tehdä nyt samantein. Ilokseni satuin kysymään myyjältä, joka vastaa talon korjauspalvelusta, ja hän oli jäämässä lomalle, niin tästä syystä aikataulut kiirreelliset.Hän kävi kysymässä pomoltaan voiko poistua myymälänpuolelta ompelemaan housuntaskuni, ja niin hän lähti samantein yläkertaan farkkujeni kanssa. Myyjätär olisi hyvin voinut sanoa, että ei käy kun on kiireaikakin, mutta ei, hän halusi huolehtia asiakkaasta ja palvella. Kiitollisena hyvästä palvelusta kiertelin kaupassa katsoen löytyisikö sieltä jotain muuta mukavaa, ja aina jotain löytyy. Jälleen asiakkaan kuunteleminen ja palvelualttius sai hyvän mielen ja toi lisätuloja Tampereen Kappahl-liikeeseen.

Leave a reply

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *