ASIAKASPALVELU- JA
VUOROVAIKUTUSVALMENNUSTA
IHMISELTÄ IHMISELLE

MIKSI JA KENELLE ?

Voiko sisäinen asiakaspalvelu luoda hyvinvointia ja tuoda tulosta?
Kyllä.Talon sisäinen ilmapiiri näkyy aina myös ulospäin.

Kannattaako asiakaspalvelua parantaa?
Kyllä. Asiakkaiden erilaiset odotukset palvelutilanteelta vaativat erilaisia lähestymistapoja. Tuntemalla asiakas tehdään onnistuneet asiakaskohtaamiset.

Kenelle valmennuksemme sopivat?
Kaikille, jotka työssään kohtaavat asiakkaita ja haluavat kehittää organisaation sisäistä- ja ulkoista asiakaspalvelua sekä saada lisää hyvinvointia ja tulosta.

Tehdään välittämisen palvelusta jokamiehen oikeus.

ILOISEMPI ILMAPIIRI- VALMENNUS

Mitä jos teidän tiimi olisi selkeästi innostuneempi ja motivoituneempi kuin muut? Entä jos työntekijät nauttisivat työstään ja kokisivat saaneensa arvostusta?

Vaikka asiakas on tärkeä, omat työntekijät ovat vielä tärkeämpiä. Hyvän palvelun kulttuuri varmistetaankin pitämällä hyvää huolta työntekijöistä. Tämä ei ole mikään yksittäinen temppu tai taito vaan se vaatii tiedostettuja valintoja ja oikeaa asennetta.

Mukaansatempaava työpaja keskittyy kukoistavan työpaikan taitojen esiintuomiseen ja onnelliseen vuorovaikutukseen.

PAREMPI PALVELU -VALMENNUS

Mitkä ovat taidokkaan palvelutilanteen elementit ja mitkä asiat erityisesti ärsyttävät? Tunteeko asiakas että häntä arvostetaan ja että hänen tarpeitaan ymmärretään?

Asiakkaan pitää kokea, että hänet on aidosti huomioitu ja että saa ongelmiinsa ratkaisun. Asiakkaan arkeen tutustuminen ja toisen saappaisiin hyppääminen hetkeksi tuovat uutta näkökulmaa asiakkaan kohtaamiseen.

Pienillä asioilla saadaan aikaan suuria muutoksia hämmästyttävän nopeasti. Tärkeään osaan nousevat aito läsnäolo ja tarkkaavainen kuuntelu sekä halu palvella.

Lue lisää tästä

LUENNOT

Haluatteko piristystä kokouksen lomaan tai työhyvinvointitapahtumiin?
Tässä pari esimerkkiä ja kannattaa kysyä myös yhteiskeikoista. 

Kokous starttaa
Heittäydytään hetkeen ja onnistutaan yhdessä. Tiedossa on vauhtia ja vaarattomia tilanteita kun tutustutaan uudella tavalla itseen ja kavereihin. Rohkaistutaan tiimityöhön ja saadaan uusia eväitä itsen johtamiseen.

Hyvän mielen luennot
Ilonrakentaja Aira S. Amulin on valovoimainen luennoitsija, joka lumoaa kuulijat iloisuudella ja mehukkailla tositarinoilla.Hän on taiteilija Aira Samulinin kankea kaksoissisko Tampereelta. Lue lisää ja katso video tästä

YHTEISET LUENNOT

Miltä tuntuisi saada kaksin verroin energiaa organisaationne tilaisuuteen tai tapahtumaan? Silloin loistovalinta on kahden valmentajan yhteisvaikutus.

Toimivan yhteistyön ja innostuksen salaisuudet
Tämä parivaljakon yhteistyö pursuaa vauhtia ja energiaa.  Heittäytyminen hetkeen   ja lukemattomat yhteiset työyhteisövalmennukset varmistavat tilaisuuden onnistumisen.  Luovuusvalmentaja Päivi Rautiainen  ja katalysaattori Kata Koskinen

Taitavan asiakaspalvelijan ydintaidot
Hämmästelyä riittää kun kokemuksen ja käytännönläheisten esimerkkien avulla tuodaan esille asiakaspalvelutilanteita  ja kohtaamisten ydintä. Koomikko Anitta Iso A Ahonen ja katalysaattori Kata Koskinen

AVOIMET VALMENNUKSET

PRIIMALLA MYYNTIPUHEELLA POWERIA BUSINEKSEEN
Ensivaikutelman tekemiseen ei tule toista tilaisuutta.
Miten lyhyessä ajassa herätetään asiakkaan kiinnostus ja halu tutustua tarkemmin yritykseesi?

Astutaan hetkeksi asiakkaan saappaisiin. Eri ja erilaisten asiakkaiden tarpeiden ja arvomaailman ymmärtämisen jälkeen on helpompi painottaa hänelle tärkeitä hyötyjä ja tiivistää ydinviesti sen mukaan. Kuule, kuuntele ja tule kuulluksi.

Vuosien kokemus myynnistä ja lukemattomat myyntivalmennukset sekä satojen irtisanottujen myyntipuheiden sparraus tuovat kivan mausteen valmennukseen.
Kerää oma ryhmä tai kysy seuraavaa valmennusta tästä

VALMENNUKSIEN KESTOT JA HINNAT

Valmennuksien kestot voivat olla tunnista kahteen päivään. Myös kolmen iltapäivän kokonaisuudet ovat suosittuja.

Useamman kohtaamisen valmennuksissa voidaan tehdä välitehtäviä ja näin sitouttaa ja motivoida osallistujia uusien yhdessä ideoitujen tavoitteiden ja toimintamallien käytäntöön viemisessä.